Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 grudnia 2014

Sałatka jarzynowa zawijana w szynkę.

Witajcie po dłuższej przerwie jestem bardzo zapracowana przed świętami staram się robić wszystko to przodu aby na święta spokojnie usiąść i odpocząć. Ja czuję już ,że święta tuż tuż szukamy już pomału jakiś nowinek kulinarnych które zagoszczą u nas na stole . Tutaj przedstawiam Wam sałatkę jarzynową zawijaną w szynce konserwowej. Na sam koniec zalewamy żelatyną i gotowe . Zawszę robię bardzo dużo sałatki jarzynowej i wystarcza jeszcze na ten pomysł. Tak podawała moja mama jeszcze jak ja byłam mała teraz to ja przygotowuję ta potrawę i wierzcie wszystkim bardzo smakuję i jest to niecodzienny sposób na podanie sałatki:) Wkrótce wrzucę nowe realizację i projekty a tymczasem uciekam do pracki :))) Miłego dnia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz