Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 grudnia 2014

Sizzix big shot -kilka słów o rekamacji

Witajcie być może ten post komuś pomoże ja nie wiedziałam nic o tym , że ta czarodziejska maszynka może się popsuć otóż może, ale jak wygląda cała procedura naprawy napisze Wam dzisiaj:) Któregoś pięknego dnia moja maszynka przestała przycinać i wytłaczać pierwsza myśl coś żle robiłam cały czas? Druga myśl rolka spadła i tak rolka spadła i jest to możliwe. Otóż są 3 sklepy w których głownie robię zakupy w tym którym kupowałam maszynkę zareklamowałam ją , ale w drugim zasięgałam języka i gdybym kupiła ją tam właśnie wymienili mi ją na nową . W sklepie w którym nabyłam maszynkę naprawili mi ją :) z czego się bardzo cieszę nie zależało mi na nowej. Chciałam aby moja maszyna działała. W taki o to sposób w czasie reklamacji nabyłam 2 maszynkę dla mnie tydzień bez maszynki gorzej jak bez ręki :( Ale dodam ,że na naprawę czekałam tylko tydzień wysłałam ją na swój koszt odesłali na własny.
W między czasie szła do mnie maszyna gigant:)
I w sumie zostałam przy tym iż jestem posiadaczką 2 maszynek sizzix big shot oraz sizzix big shot Pro w sumie to taka jedna moja rada dla wszystkich chcących kupować te cudeńka nie kupujcie używanej nigdy !!! chyba ,że jest na gwarancji, ale nie wiadomo w jaki sposób zostanie rozpatrzona reklamacja osoby 3 :( Jeśli się coś dzieję piszcie tam gdzie kupowaliście maszynkę naprawią albo wymienią Uwaga maszynki się mogą popsuć :) ale można naprawić:))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz